Vinyasa joga

Prowadząca: Ola Arndt

Nazywam się Ola Arndt. Jestem certyfikowaną nauczycielką Vinyasa oraz Yin jogi (Yoga Alliance RYT-200). Prowadzę zajęcia grupowe na terenie Bielska-Białej, Śląska Cieszyńskiego i okolic pod nazwą Jogaland Aleksandra Arndt.
Kilka razy w roku organizuję wyjazdy weekendowe z jogą w różnych częściach Polski.
……………………………………….

Wybrane zajęcia w Pauzie w ramach karnetu „Jogaland Aleksandra Arndt” prowadzi Natasza Plokhuta, która przez ostatnie 24 lata swojego życia mieszkała i pracowała w Kijowie. Praktykuje jogę od niemalże 20 lat, ucząc jej od ponad 10. Inspiruje ją wiele kierunków jogi: joga uniwersalna, joga Isvara oraz Ashtanga. Zajęcia, które prowadzi przebiegają: nakierowanie na praktykę, pranajama ( lekkie ćwiczenia oddechowe), rozgrzewka, praktyka, asany odwrócone, savasana –  różne zestawy pozycji w zależności od dnia tygodnia, pory zajęć, składu grupy i faz księżyca.

……………………………………….

Zajęcia zdrowy kręgosłup nastolatka i jogę dla mam z maluszkami prowadzi Natalia Dopierała, certyfikowana nauczycielka vinyasa jogi Yoga Aliance Ryt-200, nauczycielka jogi dla dzieci, nastolatków i młodzieży. Pomysłodawczyni i Wiceprezeska Fundacji Harmonia – Przestrzeń Kobiecego Rozwoju, której misją jest inspirowanie i wspieranie kobiet w dążeniu do własnego rozwoju, na każdym etapie życia i w każdym jego obszarze. Mama trójki dzieci w wieku od siedmiu do czternastu lat. Wegetarianka, miłośniczka natury i holistycznego podejścia do życia.

……………………………………….

Obowiązują zapisy na zajęcia: www.jogaland.pl/zajecia-jogi 
Informacje: +48 501 693 033 i joga@jogaland.pl

O PRAKTYCE

VINYASA JOGA
Zapraszam do wspólnego doświadczania jogi, nie tylko w kontekście praktyki asan, ale i medytacji, pranajamy, śpiewania mantr, rozwoju osobistego.

Uważam, że nasze ciało potrzebuje ruchu i dynamiki, ale jednocześnie łagodnego traktowania. Pogodziłam te dwa bieguny. Zajęcia zaczynają się od wyciszającej medytacji i pracy z oddechem, dzięki czemu wracamy do siebie. W czasie praktyki kąpiemy się w dźwiękach muzyki i oświetlamy blaskiem świec. To mój nieodzowny rytuał. Sama stale rozwijam się i obserwuję praktykujących ze mną joginów. Uważność na drugiego człowieka sprawia, że każde zajęcia są inne. Zgodne z cyklem Księżyca, cyklem pór roku, po prostu cyklem życia.

Na zajęciach ze mną znajdziesz dynamiczną Vinyasa jogę w połączeniu z dokładnością trwania w pozycjach podobną do jogi wg Iyengara. Każdy kawałek Ciebie będzie zaopiekowany.

Bardzo cenię sobie i wykorzystuję różne pomoce, jak kostki, bolstery, paski, ale również takie, które urozmaicają praktykę, np. koło.

JOGA DLA SENIOREK I SENIORÓW
Zajęcia skierowane są do osób, które chcą się dowiedzieć jak zachować zdrowy kręgosłup i sprawne ciało w późniejszych latach życia. Dostosowane są do możliwości i potrzeb osób starszych. Nie wymagają rozciągnięcia czy dobrej kondycji. Są bezpieczne. Przebiegają w spokojnej atmosferze.

Dzięki powolnej, systematycznej pracy, przyjmowaniu wygodnych, angażujących całe ciało pozycji, rozluźniamy napięte mięśnie, poprawiamy ruchomość stawów. Podczas zajęć używamy różnych pomocy, takich jak krzesło, kostki oraz paski do jogi, które pomogą w utrzymaniu, bądź poprawieniu jakości pozycji, dzięki czemu staje się ona bardziej wygodna i stabilna. Podczas praktyki uczymy się także prawidłowo oddychać, co poprawia wydajność płuc oraz wspomaga kręgosłup. Ćwiczenia kończą się kilkuminutowym relaksem w pozycji leżącej. Na zajęcia warto zabrać wygodny, sportowy strój oraz własną matę. Pozostałe pomoce dostępne są na miejscu.

JOGA RELAKSACYJNA I JOGA NIDRA
Jakie jest idealne zakończenie tygodnia pracy dla Ciebie, Twojego ciała i umysłu? Oczywiście, że połączenie jogi relaksacyjnej i medytacji – joga Nidra. Przygotuj się na głęboki i potężny restart poprzez starożytną praktykę jogi Nidra, która składa się z prostych praktyk oddechowych i powolnego relaksu, co uwalnia napięcia w mięśniach i stawach. „Nidra” w sanskrycie oznacza „sen”, czyli yoga nidra – jogiczny świadomy sen. Integralną częścią praktyki jest sankalpa – Twoje najskrytsze pragnienie, które z każdą kolejną praktyką staje się coraz bliższe i bardziej realne. Zapraszam do spędzenia piątkowego wieczoru z korzyścią dla ciała i umysłu – odciążysz codzienność i ustawisz swój umysł na weekend.

Początek zajęć to stabilizujące techniki oddechowe (pełny oddech jogiczny i Nadi shodhana na zmianę, chandra bhedana – oddech księżycowy), następnie asany leżące i siedzące, dzięki którym odciążymy kręgosłup i złagodzimy zmęczenie nóg, a na koniec odwrócone pozycje dla jeszcze większego rozciągnięcia kręgosłupa i poprawy krążenia krwi w okolicy miednicy.

JOGA DLA NASTOLATEK I NASTOLATKÓW – ZDROWY KRĘGOSŁUP
Zajęcia przeznaczone są dla każdej osoby w wieku od 13 do 16 lat, która chce wzmocnić i uelastycznić swoje ciało, zadbać o kręgosłup i prawidłową postawę, a także szuka wyciszenia i metody na zmniejszenie poziomu stresu, związanego z wyzwaniami dnia codziennego, w szkole i poza nią.

Cel zajęć: wzmocnienie mięśni, poprawa gibkości i elastyczności, redukcja poziomu stresu i poziomu napięcia.

Jak wyglądają zajęcia
Joga dla nastolatków to zajęcia średnio intensywne, na które składają się sekwencje pozycji zwanych asanami. Poziom trudności zajęć dostosowany jest do możliwości osoby ćwiczącej. Istotą treningu jest połączenie skupienia, oddechu oraz pracy całego ciała. Trening rozpoczyna się od krótkiej rozgrzewki, a kończy praktyką relaksacyjną i wyciszeniem organizmu.

JOGA DLA MAM Z NIEMOWLĘTAMI
Zajęcia przeznaczone są dla mam dzieci do pierwszego roku życia, które chcą wrócić do aktywności fizycznej po porodzie, ale nie chcą rozstawać się z maluszkami. Praktykę można rozpocząć po upływie minimum 8 tygodni po porodzie naturalnym lub 12 tygodni po cesarskim cięciu.

Jak wyglądają zajęcia
Joga dla mam niemowlaków to łagodna praktyka, którą można wykonywać razem z maluszkiem na sali, dając jednocześnie swojemu ciału odprężenie i relaks. Skupiamy się na kręgosłupie, który w tym okresie narażony jest na przeciążenie, a także na pozycjach otwierających klatkę piersiową i przywracających sprawność mięśni dna miednicy do formy sprzed ciąży. Na zajęciach młode mamy uczą się także prostych technik oddechowych, które pomogą im wyciszyć się i znaleźć wewnętrzną równowagę.

Celem zajęć jest połączenie relaksu, odprężenia i zabawy z poprawieniem kondycji, dotlenieniem i polepszeniem samopoczucia każdej z mam. Joga dla mam z niemowlakami to także nowe doświadczenie dla dziecka, świetna okazja do zacieśnienia więzi z maluszkiem, a także szansa, aby poznać inne mamy i podzielić się doświadczeniami wczesnego macierzyństwa.

Szczegóły

ZABIERZ ZE SOBĄ: matę, kocyk do relaksu
ILOŚC OSÓB NA ZAJĘCIACH: do 10
INTENSYWNOŚĆ: średnia

 

Zapisz się

Informacje: +48 501 693 033; joga@jogaland.pl

Terminy

CZAS TRWANIA: 75-90 min.

VINYASA JOGA:
poniedziałek: 8.30-10.00
wtorek: godz. 18.00-19.15, 19.45-21.00
środa: godz. 8.30-10.00
czwartek: godz. 18.00-19.15, 19.45-21.00
piątek: godz. 8.30-10.00

JOGA RELAKSACYJNA, JOGA NIDRA:
piątek: 19.00-20.15

JOGA DLA SENIOREK I SENIORÓW:
środa, godz. 10.30-11.45

JOGA – ZDROWY KRĘGOSŁUP NASTOLATKÓW:
wtorek, godz. 16.30-17.30

JOGA DLA MAM Z MALUSZKAMI:
piątek, godz. 10.30-11.30

Cały harmonogram: www.jogaland.pl/zajecia-jogi 

Zapraszam.

Cena i płatność

POJEDYNCZE ZAJĘCIA: 35 zł
KARNET 4 ZAJĘCIA:  *120 zł
KARNET 6 ZAJĘĆ:  *160 zł
KARNET 8 ZAJĘĆ:  *180 zł
LEKCJA INDYWIDUALNA: *150 zł
KARNET OPEN: *220 zł

*Karnet ważny 30 dni kalendarzowych.

projekt psyche&soma miejsce z duszą